Administraţia Publică Locală a comunei Truşeni în temeiul deciziei nr.5/1 din 26.09.2018 „Cu privire la consultările publice” și dispoziției nr.198-d din 26.12.2022 ”Cu privire la iniţierea elaborării proiectului deciziei ”Cu privire la redistribuirea mijloacelor financiare din fondul disponibil și operarea unor modificări a bugetului comunei Trușeni pentru anul 2023” iniţiază, începînd cu data de 30.12.2022 consultarea publică a proiectului de decizie ”Cu privire la redistribuirea mijloacelor financiare din fondul disponibil și operarea unor modificări a bugetului comunei Trușeni pentru anul 2022”.
Scopul proiectului este asigurarea transparenţei în procesul de redistribuire a mijloacelor financiare din fondul disponibil și operarea unor modificări a bugetului comunei Truşeni pentru anul 2023.
Necesitatea elaborării proiectului de decizie este pentru a stipula conform cerințelor legale redistribuirea mijloacele financiare din fondul disponibil și operarea modificărilor bugetului comunei Trușeni pentru necesitățile comunei.
Prevederile de bază ale proiectului sunt:
- Alocarea și distribuirea mijloacelor bugetare din contul mijloacelor disponibile pentru anul 2023;
Beneficiarii proiectului de decizie sunt: Administraţia Publică Locală Truşeni, Instituțiile Publice din comună, comunitatea Trușeni.
Recomandările asupra proiectului de decizie pot fi expediate pînă pe data de 23.01.2023, ora 17.00 cu semnătură electronică pe adresa: primariatruseni.md@gmail.com sau pe adresa poștală MD-2039, mun.Chişinău, sat.Truşeni, str.27 August, nr.30.
Dezbaterile publice vor avea loc pe data de 10.02.2023 ora 15.00 în sala de ședințe a primăriei Trușeni.
Proiectul deciziei va fi disponibil pe pagina primăriei comunei Trușeni, rețeaua de socializare Facebook, pagina web oficială www.truseni.md, rubrica „transparenţă decizională” şi la sediul primăriei comunei Truşeni amplasată pe adresa satul Truşeni str.27 August, nr.30