În conformitate cu prevederile Regulamentului cu privire la ocuparea funcției publice vacante prin concurs, aprobat prin Hotărârea de Guvern nr. 201/2009, Primăria comunei Trușeni anunță Concursul funcției vacante.
Scopul general al funcției
Planificarea strategică şi organizaţională într-o determinare a cerinţelor şi strategiilor de resurse umane pe termen scurt şi lung de a sprijini aceste planuri.
Obiectivele funcției sunt:
- Să ajute APL să îşi atingă scopurile strategice şi operaţionale;
- Să folosească eficient abilităţile şi deprinderile personalului;
- Să ofere APL angajaţi bine pregătiţi şi motivaţi;
- Să sporească nivelul de satisfacţie a angajatului faţă de activitatea profesională;
Sarcinile de bază:
l.Administrarea personalului prin planificarea, coordonarea, organizarea, monitorizarea și evaluarea implementarii în autoritatea publică a procedurilor de personal.
2. Acordarea asistenfei informaționale și metodologice în domeniul resurselor umane autorității publice angajatoare.
3. Organizarea și implementarea evidenței datelor și documentelor cu privire la personalul autorității publice.
4. Elaborarea actelor normative și administrative în domeniul resurselor umane.
5. Realizarea publicării dispozițiilor Primarului comunei Trușeni cu privire la personalul scriptic în Registrul de Stat al Actelor Locale.
6. Implementează managementul eficient al resurselor umane în cadrul autoritătii publice.
Condițiile de participare la Concurs:
1) deține cetățenia Republicii Moldova;
2) posedă limba de stat;
3) are capacitate deplină de exercițiu;
4) nu a împlinit vârsta necesară obținerii dreptului la pensie pentru limita de vârstă;
5) are studiile necesare prevăzute pentru funcția publică respectivă;
6) în ultimii 3 ani, nu a fost destituită dintr-o funcție publică, conform art. 64 alin. (1) lit. a) și lit. b) din Legea nr. 158/2008 sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
7) nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite cu intenție;
8) nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcții sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinței judecătorești definitive prin care s-a dispus această interdicție.
Studii: superioare în domeniul juridic cu diplomă de licenţă sau echivalentă, preferabil experienţă în serviciul public.
Cunoştinţe: cunoaşterea legislaţiei muncii, în domeniul organizării şi funcţionării resurselor umane, cunoaşterea modului de funcţionare a autorităţii publice;
Cunoştinţe de operator la calculator: Word, Excel, Power Point, Internet;
Cunoaşterea limbii române şi ruse la nivel avansat (citit, scris, vorbit)
Abilităţi:
- inteligenţă (gîndire logică, capacitate de analiză şi sinteză)
- capacitate de organizare şi conducere a activităţii specialiştilor;
- capacitate de a prelucra informaţia în vederea luării deciziilor sau furnizării de date prelucrate altor factori decizionali;
- corectitudine, tenacitate, seriozitate.
Aptitudini/comportament:
Obiectivitate în aprecierea şi analiza situaţiilor sociale, receptivitate, spirit de echipă sinceritate, dispus la colaborare, responsabilitate, disciplină , creativitate.
LISTA DOCUMENTELOR NECESARE CE URMEAZĂ A FI PREZENTATE:
- formular de participare (se anexează);
- copia buletinului de identitate;
- copia diplomei de studii și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau de specializare;
- certificatul medical;
- cazier judiciar / declarație pe propria răspundere
TERMENUL DE DEPUNERE A DOCUMENTELOR:
Termenul limită de depunere a documentelor pentru participare la concurs este până la dat de 18.10.2024.
Depunerea documentelor de participare la concurs și desfășurarea concursului vor avea loc la Primăria comunei Trușeni (str. 27 August, nr. 30), bir. , telefon de contact 022-590-236, adresa de email: primariatruseni.md@gmail.md