În conformitate cu prevederile Regulamentului privind organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea funcției vacante de administrator al Întreprinderii Municipale ”TD-Servitium”, aprobat prin decizia Consiliului comunal Trușeni nr.4/32 din 10.06.2020 se anunță recepționarea dosarelor pentru ocuparea funcției vacante de administrator al Î.M.TD-Servitium, candidaților care corespund următoarelor cerințe:
- cunoaște limba română;
- deţine studii superioare sau echivalentul lor;
- a activat în funcţii de conducere cel puțin 4 ani;
- cunoaşte cel puțin o limbă de circulaţie internațională;
- nu a împlinit vîrsta necesară obţinerii dreptului la pensie pentru limită de vîrstă;
- nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvîrşite cu intenţie;
- nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinţei judecătoreşti definitive prin care s-a dispus această interdicţie;
- nu este condamnată, prin hotărîre definitivă şi irevocabilă a instanţei de judecată, pentru infracţiuni de corupţie, care cade sub incompatibilităţile şi restricţiile prevăzute la art.16-21 din Legea nr.133/2016 privind declararea averii şi a intereselor personale.
Dosarul de participare la concurs trebuie să conțină cel puțin:
- scrisoarea de motivare și viziunea privind eficientizarea activității economico-financiare a Întreprinderii;
- curriculum vitae (CV);
- copia buletinului de identitate;
- copia diplomei de studii;
- referințe profesionale (nu mai puțin de două);
- cazierul judiciar;
- declaraţia privind evaluarea competenței și adecvării persoanei înaintate în funcția de administrator al Întreprinderii, conform anexei nr.4 la prezentul Regulament;
- copiile certificatelor care atestă absolvirea cursurilor de perfecţionare/specialitate;
- certificatul care atestă cunoaşterea unei limbi de circulaţie internațională, dacă deține;
- certificat despre starea sănătății și certificat de la instituția narcologică.
Notă: Copiile documentelor prezentate în dosarul de concurs se certifică de către candidat, pe propria răspundere, sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor.
Termenul limită de depunere a documentelor – până la data de 16.06.2023, ora 17.00.
Dosarul complet pentru înscrierea la concurs poate fi prezentat pe adresa: mun.Chișinău, sat.Trușeni str.27 August nr.30.
Concursul privind selectarea candidatului la funcția de administrator al Întreprinderii Municipale ”TD-Servitium” se va desfășura în două etape: I – preselecția candidaților și II – interviu.
Concursul se va desfășura la data de 21.06.2022, ora 17.00 în incinta Primăriei comunei Trușeni (str.27 August nr.30).
Informații suplimentare la tel.:022-590-644, 022-590-366, 022-590-368, mob.069368790
Președinte al Comisiei de concurs Nicolai BULAT