Administraţia Publică Locală a comunei Truşeni în temeiul deciziei nr.5/1 din 26.09.2018 „Cu privire la consultările publice”, deciziei nr.9/11 din 11.11.2020 și dispoziției nr.213-d din 01 august 2023 ”Privind iniţierea elaborării proiectului deciziei ”Cu privire la aprobarea Regulamentului privind desfăşurarea activităţii de comerț în comuna Trușeni” şi desfăşurării consultărilor publice” iniţiază, începînd cu data de 01.08.2023, elaborarea proiectului deciziei ”Cu privire la aprobarea Regulamentului privind desfăşurarea activităţii de comerț în comuna Trușeni”.
Scopul proiectului de decizie este aprobarea Regulamentului privind desfășurarea activității de comerț în comuna Trușeni.
Necesitatea elaborării proiectului de decizie reiese din faptul că aprobarea Regulamentului privind desfășurarea activității de comerț în comuna Trușeni ar reglementa legal desfășurarea activității de comerț în comună.
Prevederile de bază ale proiectului sunt:
- aprobarea Regulamentului privind desfăşurarea activităţii de comerț în comuna Trușeni.
Beneficiarii proiectului de decizie sunt: Crtățenii-locuitori ai comunei Trușeni, Administraţia Publică Locală Truşeni Agenții Economici.
Recomandările pentru elaborarea proiectului de decizie pot fi expediate pînă pe data de 20.08.2023 ora 17.00, pe adresa electronică: primariatruseni.md@gmail.com, la numărul de telefon 022-590238 sau pe adresa MD-2039, mun.Chişinău, sat.Truşeni, str.27 August,nr.30.
Pe data de 21.08.2023, ora 16.30 se vor desfăşura, în incinta Primăriei comunei Trușeni din str.27 August nr.30, dezbaterile publice pe marginea proiectului de decizie pentru expunerea opiniilor în mod organizat asupra proiectului elaborat.