ANUNŢ
privind decizia de iniţiere a elaborării proiectului deciziei ”Privind aprobarea Statutului comunei Trușeni”
Administraţia Publică Locală a comunei Truşeni în temeiul deciziei nr.5/1 din 26.09.2018 „Cu privire la consultările publice”, deciziei nr.9/11 din 11.11.2020 și dispoziției nr.91-d din 15 martie 2023 ”Cu privire la iniţierea elaborării proiectului deciziei ”Privind aprobarea Statutului comunei Trușeni”” şi desfăşurării consultărilor publice” iniţiază, începînd cu data de 16.03.2023, elaborarea proiectului deciziei cu privire la aprobarea Statutului comunei Trușeni.
Scopul proiectului este ajustarea Statutului comunei Trușeni la cerințele și legislația actuală.
Necesitatea elaborării proiectului de decizie reiese din faptul că Statutul comunei Trușeni nu a fost ajustat din anul 2003.
Prevederile de bază ale proiectului sunt:
- aprobarea Statutului comunei Trușeni
Beneficiarii proiectului de decizie sunt: Administraţia Publică Locală Truşeni Agenții Economici, instituțiile publice şi locuitorii comunei.
Recomandările pentru elaborarea proiectului de decizie pot fi expediate pînă pe data de 06.04.2023 ora 17.00, pe adresa electronică: primariatruseni@mail.ru sau primariatruseni.md@gmail.com la numărul de telefon 022-590-238 sau pe adresa MD-2039, mun.Chişinău, sat.Truşeni, str.27 August,nr.30.